Monday, February 9, 2009

Berpusing2 kepala ku

Photobucket


Bepinar2......begitulah ayat2 cinta novel yang sering menusuk otak ku yg kurang emosi sedeh dan jiwang.......hari2 mengadap novel yang entah best ataupun tidak.....hinggakan halilintar memecah keringat si pesawah tak kering gusi......selama 1 minggu ini ku tidak punyai 'day-off'......fuh.....sungguh memenatkan.....nasib baik awek2 byk yang kaw2......tak kurang ya juga 'rasa kck' yang ditemui...ahhh..persetankan semua itu....aku hanya mencari rezeki bkn untuk sesuap nasi, akan tetapi LCD dan GC HD4830 menjadi pujaan kalbu.....

Semenjak bekerja, muka aku yg masam mencuka menjadi manis akibat senyuman manis gula halus aku......semua org hendak ku senyum walaupun yang membalas masam mencuka......senyuman aku tebawak2 apabila aku senyum kat seorang yang hendak mengisi petrol di kaunter? Gila kah aku?? Owh tidak....

Hati ku terusik denang seseorang.....adakah hati ini kembali mekar membunga seperti mekarnya bunga dibaja asli....adakah perasaan ni bersifat sementara walaupun ku mengetahui kadang2 perasaan sering memesongkan akal fikiran aku yg kdg nampk cool.....

Spnjg aku di kedai itu, aku dengan hipokritnya menayangkan lagak cool aku....entah kenapa.....mungkin aku mmg cool kot? Entahlah.........ditambah lagi dgn potongan rambut ala2 mohawk atau nama tak sedapnya rambut ayam serama beberapa hari yang lepas...dipuji dek awek stall di sebelah mengembangkan lagi hidung ku yang sedia dah besar.....ahhh.....~!

Kenapakah seseorang itu mirip seseorang yg ku benci suatu ketika dahulu? Adakah ini cubaan dan dugaan?

p/s kck x kata2 pujangga aku....sah aku x lmk gk sot lamak2 rah cya....~! :P

No comments:

Post a Comment