Tuesday, December 9, 2008

3 Baboon Sekalian

Ok Ok...biasanya lam blog ku nulis lam english...tapi kali tok...biar lah ku makey bhasa ibunda ku......coz takut ada x phm lak ...biar phm benar2 apa dipdh ku tok...

Ingatlah...bila ko rasa ko 'up'.....jgn ko igt ko x gugok.....awok...aku nang bkn dak 'up'.....p ku x lalek hal benda ya...benda kdk ya x embak ko ke cney....lam kubur lak ko sama juak ditnm lam tanah(kecuali mun ko kenak telan boyak ka, ikan jos ka...or ko kenak rejek tanah..ya lain cita la...)Igt..bila ko gugok lak..igt lah muka ku dgn keadaan preeey tetak pusin2 rah tanah....

Ku tauk ko nganok ku makey nama pelik2...awok..ku ilek jak....sabar jak......coz ada org mdh aku...boh anok balit....mun diekot ati ku benar.....org ya dah ku tampar sampey telecok geruk ko.....x hormat aku.....aku dah cukup hormat org..tapi bila org dtg x hormat dgn aku....aku mmg seteru menar dgn org kdk ya......ku malas mok ungkit2.....

Awok..masa tok ko gambong....tapi igt....ku riya dah berkias lembut lam blog tok...tapi ku di main2 ktk org...awok..xpa.....ku x kesah....nak ngarap ku minta ampun mintak maap...sorry...ku xpat....nait atas palak ktk org lak....nak ngarap ktk org dolok minta maap.....ku asa pun xmungkin....dah nama palak ktk org keras glak kdk konkrit......pecah pakey tukul lom tentu pecah...so tandah jak lah.....kelak2 dah landslide ka, gempa bumi ka(mun ko phm la kiasan aku tok)...pecah juak konkrit di palak ya.....xda benda nak x pecah rah dunia tok....

Tapi bagi aku...ku dah berik can...ku nangga lok gney rupa ktk org.......tapi gik juak kdk ya sampey rtok tek.....so kelak2....jgn arap ku nak nangga muka kau.....you've worth gold for me b4...now you worth shit to me.....!!

p/s igt lah...mun dah manas2 kdk org x bertamadun ya.....diam rah utan nun...!!! Di bandar yg bertamadun ini....xperlu org manas2 x tentu pasal!

1 comment: